Asteriks - Soluções Inteligentes em TI e Telecom

visit now our DEMO   

Smart solutions


Telephony

The Asteriks IPBX is a software for Asterisk based telephony, with manageable technology through a fully graphical , intuitive management interface


Know more

Call Center

Asteriks is the official distributor of Queuemetrics in Brazil , a highly scalable product, developed specifically for the monitoring team


Know more

Infrastructure

Have you ever thought to predict a failure before it causes a problem? Monitor performance and avoid problems are some of the solutions proposed Asteriks


Know more

IT security

Security against a backdrop of increasingly larger and more complex infrastructure , and growing threats to security of confidential business information


Know more

Products



IP devices

Extract the best features of your phone through many devices with modern design and totally geared to your needs.

Request budget

Gateway

The Asteriks works with the most modern market Gateways for efficient interconnection of its network . Meet the most suitable model for you!

Request budget

Headset

Many Headset , ergonomically adjustable for greater productivity of your team.

Request budget

Asteriks in practice

The book is intended for students and IT professionals seeking a source of centralized research Telecom, VoIP and Asterisk features.

Request budget

Customers



Testimonials


Blog


Os 5 passos que você deve seguir para usufruir o melhor do VoIP

Os 5 passos que você deve seguir para usufruir o melhor do VoIP

Que tal garantir que a sua rede VoIP está pronta para a sua empresa? Aqui estão 5 passos para o sucesso no VoIP

Como manter sua rede VoIP em segurança

Como manter sua rede VoIP em segurança

Você quer saber se a sua rede VoIP está em segurança? Aqui pode estar a resposta que você está procurando

Como melhorar o seu uso do VoIP

Como melhorar o seu uso do VoIP

Você está por dentro de todas as formas em que o VoIP pode ser benéfico para a sua empresa? Nós temos uma pequena lista

A importância da URA no call center

A importância da URA no call center

O seu call center tem uma estratégia de URA inteligente? Entenda a importância desse recurso

ATA ou telefone IP: o que é melhor para sua rede VoIP?

ATA ou telefone IP: o que é melhor para sua rede VoIP?

Você está pensando em migrar para o VoIP e não sabe qual equipamento escolher? Nós podemos de ajudar na escolha

Como manter as suas senhas protegidas

Como manter as suas senhas protegidas

Você sabe como criar senhas para garantir a segurança da sua empresa? Nós temos um passo-a-passo simples que pode ajudar

Dicas simples para tornar seu call center mais produtivo

Dicas simples para tornar seu call center mais produtivo

Que tal fazer algumas mudanças e deixar o seu call center mais produtivo? Aqui estão algumas dicas que podem ajudar

Como avaliar a qualidade de um serviço VoIP

Como avaliar a qualidade de um serviço VoIP

Você sabe como avaliar a qualidade de um serviço VoIP? Nós temos algumas dicas para você

See more

Contact


 

 

Type the characters in the field below
captcha